background
Lansering av Merkevareskolen i Asker

Lansering av Merkevareskolen i Asker

01. juli
Asker Næringsforening har fått muligheten til å tilby Merkevareskolen i regi av Compete Consulting Group til en sterkt redusert pris til våre medlemmer.
 
God og riktig merkevarebygging gir beviselig høyere lønnsomhet, men har med tiden blitt et utvannet og fragmentert begrep uten et tilstrekkelig, godt konvensjonelt rammeverk. Det florerer litteratur, meninger og praktisk metodikk uten dokumentert faglig forankring i hva som faktisk kjennetegner og preger merkevarer som lykkes bedre og er mer lønnsomme enn andre over tid. Dette gjør at vi har relativt få sterke merkevarer i Norge. Vi har mange kjente, men få som virkelig betyr noe for folk og som står seg med tilstrekkelig lønnsomhet over tid. 

Hva kjennetegner egentlig merkevarer som lykkes bedre og er mer lønnsomme enn andre over tid? Hvordan arbeider de med innsikt, strategi, operasjonalisering og utvikling – og hvordan kan du benytte dette for å lykkes fremover? 

Asker Næringsforening inviterer sammen med Compete Consulting Group til en fire dagers merkevareskole. Programmet er bygget på et stort forskningsarbeid Compete har gjort sammen med London Business School på likhetstrekk blant merkevarer som er mer lønnsomme og lykkes bedre enn andre over tid. Skolen har tidligere vært holdt flere ganger for Annonsørforeningens medlemmer med stor suksess.

Kurskalender:
30. august | Dag 1: Bærende teori og beste praksis
31. august | Dag 2: Differensiering, relevans og merverdi
13. september | Dag 3: Innsikt og forståelse
14. september | Dag 4: En helhetlig verktøykasse


Alle dager kl. 09-16.
Sted: Asker (nærmere info kommer)

Skolen baseres på en kombinasjon av forelesning og gruppearbeid. Det benyttes mange praktiske eksempler underveis.

Se programoversikt i vår aktivitetskalender. Påmelding gjelder samlet til alle fire samlinger.


Vi følger nasjonale og lokale retningslinjer med tanke på antall personer som kan samles og smittevern.