
Lansering av Merkevareskolen i Asker
Hva kjennetegner egentlig merkevarer som lykkes bedre og er mer lønnsomme enn andre over tid? Hvordan arbeider de med innsikt, strategi, operasjonalisering og utvikling – og hvordan kan du benytte dette for å lykkes fremover?
Asker Næringsforening inviterer sammen med Compete Consulting Group til en fire dagers merkevareskole. Programmet er bygget på et stort forskningsarbeid Compete har gjort sammen med London Business School på likhetstrekk blant merkevarer som er mer lønnsomme og lykkes bedre enn andre over tid. Skolen har tidligere vært holdt flere ganger for Annonsørforeningens medlemmer med stor suksess.
Kurskalender:
30. august | Dag 1: Bærende teori og beste praksis
31. august | Dag 2: Differensiering, relevans og merverdi
13. september | Dag 3: Innsikt og forståelse
14. september | Dag 4: En helhetlig verktøykasse
Alle dager kl. 09-16.
Sted: Asker (nærmere info kommer)
Skolen baseres på en kombinasjon av forelesning og gruppearbeid. Det benyttes mange praktiske eksempler underveis.
Se programoversikt i vår aktivitetskalender. Påmelding gjelder samlet til alle fire samlinger.
Vi følger nasjonale og lokale retningslinjer med tanke på antall personer som kan samles og smittevern.