Hvorfor delta på Næringslivets Nettverksdag?

Få innsikt i hvordan bedriftene som skal lykkes fremover må tenke nytt og inngå nye typer samarbeid!

Del denne siden:

Utfordringene i næringslivet krever ny kunnskap og nye ferdigheter, ikke minst innenfor samarbeid og digitalisering. Virksomhetene må tenke nytt og utradisjonelt. Dette kan skape helt nye muligheter for verdiskaping og vekst.

På Næringslivets Nettverksdag vil du få innsikt i hvordan markedsledende aktører tenker i forhold til samarbeid og verdiskaping i fremtiden. Bedriftene som skal lykkes fremover må inngå nye typer samarbeid – store og små – på tvers av næringer og sektorer. Fokus vil være at samarbeid er lønnsomt og at fremtiden krever ny kunnskap, nye ferdigheter og ikke minst nye måter å tenke på i et næringsliv som er i stadig endring. Vi vil også rette fokus på økt digitalisering.

V

UTSTILLING

• Stand – Bord (140 x 80 cm) med duk samt to stoler er tilgjengelig for hver utstiller. Mulighet for bakvegg/roll-up. Oppføring på utstillerliste som distribueres til samtlige deltagere. Mulighet for møtebooking på egen stand*
• «12-på-fem» deltakelse – Mulighet for å presentere ett tema på scenen. Se egen informasjon ovenfor.
• Servering – Hver utstiller får to lunsjpakker med mineralvann samt pauseservering og kaffe/te/vann hele dagen.

Følg også Næringslivets Nettverksdag på vår Facebook-side her!
Ønsker du å være sponsor, ta kontakt med oss på tlf. 97741600 eller send en mailforespørsel til lisbeth@nn2016.no

Hvem kan delta?

På Næringslivets Nettverksdag ønsker vi å invitere alle som er opptatt av verdiskaping, næringsliv og hvordan vi kan utvikle nye, lønnsomme bedrifter i fremtiden.
Dette er både toppledere, mellomledere, gründere, politikere, forretningsutviklere, konsulenter, styremedlemmer og investorer. Arrangementet er åpent for alle. Velkommen!

Program Næringslivets Nettverksdag

«Grip mulighetene i lokalsamfunnet! Synliggjøring, samarbeid og verdiskaping – sammen».

8. november 2016 Asker Kulturhus
Strøket 15 A, 1383 Asker

Kl. 09.00
Billetter fra kr 790,-

Del denne siden:

Programmet er lansert!

08:00-09:00 – Registrering og enkel frokost. Rigging av stands for utstillere

09:00-10:30 – Foredrag med dagens gjesteforelesere i Multisalen

10:30-10:45 – Kort pause

10:45-11:00 – Kåring av «Årets gründer Asker & Bærum» ved ordfører i Bærum Kommune, Lisbeth Hammer Krog og ordfører i Asker Kommune, Lene Conradi.

11:00-12:00 – «12 på fem» – Ny programdel!

12:00-14:45 – Mingling, sosialt & utstilling

14:45-15:00 – Offisiell avslutning & kåring av «Årets utstiller»

Mat og drikke
12:00-13:00 – Lunsj/besøke stands
«Matbaren» i første etasje. (*Lunsjbonger eller betales over disk)

«Nyttig lunsj» / parallellsesjon
12:45-13:15 – Gratis mini-kurs i LinkedIN i Multisalen

Billetter og spesialavtaler!

Del denne siden:

Asker Næringsråd er vertskap for arrangementet, som avholdes i Asker Kulturhus den 8. september 2016, i samarbeid med Kvinner i Business og Asker Sentrum.

Vi tilbyr følgende billettalternativer:

Faglig Nettverksseminar – Temaet for årets konferanse er «Grip mulighetene i lokalsamfunnet! Synliggjøring, samarbeid og verdiskaping – sammen».
Dagen starter med et frokostseminar, etterfulgt av utdeling av Årets Gründerpris og deretter en ny programpost kalt «12 på 5». Her inviterer vi bokstavelig talt næringslivet «*på scenen». Det blir også mulighet for å delta på et gratis minikurs i LinkedIN under lunsjen.
Medlem: pris kr 790,- + mva. // Ikke-medlem: pris kr 990,- + mva.

Utstillingspakke/Stand – Bord (140 x 80 cm) med duk samt to stoler er tilgjengelig for hver utstiller. Mulighet for bakvegg/roll-up. Oppføring på utstillerliste som distribueres til samtlige deltagere. Mulighet for møtebooking på egen stand. Hver utstiller får også to lunsjpakker med mineralvann samt pauseservering og kaffe/te/vann hele dagen. Utstillere har også mulighet for å søke om «12-på-fem» deltakelse. (Se egne kriterier/informasjon)
*Earlybird kr 1950,- + mva. – bestill innen 15. oktober!
Medlem: Ordinær pris kr 2250,- + mva. // Ikke-medlem: Ordinær pris kr 2500,- + mva.

Partner/Sponsor avtale – Vi samarbeider hvert år med partnere og sponsorer. Ønsker dere å vite mer om dette ta gjerne kontakt med oss.
Firmaavtale – Ønsker du å invitere dine styremedlemmer, forretningspartnere eller nøkkelkunder til Næringslivets Nettverksdag? Vi kan tilby dere en firmaavtale med billetter, lunsj, møterom og andre fordeler.

Betingelser

Billetter til faglig nettverksseminar kan bestilles og endres frem til og med mandag 7. november. Utstillingspakke må bestilles snarest og senest innen fredag 28. oktober. Denne kan endres kostnadsfritt frem til om med 15. oktober. Kanselleringer etter frister som ovenfor refunderes ikke.
For spørsmål rundt partner/sponsoravtale/firmaavtale vennligst kontakt Lisbeth Sæther Storli på telefon 97741600 eller lisbeth@nn2016.no

Mat og drikke

Lunsjbonger til valgfri lunsj fra vår varierte ‘matbar’, inklusive mineralvann, kan bestilles online sammen med din billett til seminaret.
For utstillere følger det med to lunsjbonger inklusive vann/kaffe/te gjennom hele dagen.

Asker Næringsråd er vertskap for arrangementet, som avholdes i Asker Kulturhus den 8. september 2016, i samarbeid med Kvinner i Business og Asker Sentrum.

Hovedannonsører

X
X